دستگاه واکس زن کفش، دستگاهی است که روند مراحل واکس زنی کفش را سریعتر و راحتر کرده است.در گذشته انسانها برای واکس زدن کفش خود از فرچه های دستی و با کمک گرفتن از نیروی انسانی مراحل واکس زنی را انجام می دادند که با روند پیشرفت تکنولوژی دستگاههای واکس زنی بوجود آمدن که با استفاده از سیستم هایی همچون سکه ایی،پدالی، فشاری مکانیکی، برقی و سنسوری شروع به کار می کردند که روند انجام هر کدام از این دستگاهها بصورت متفاوت و جداگانه می باشد.

اما گروه صنعتی صنعت شرق در این راستا سعی بر آن داشت تا با تولید دستگاههای واکس نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک  روند روبه  رشد بشر در مورد دستگاههای واکس را افزایش داده و برای رفاه حال شما عزیزان دستگاههایی با قابلیت بهتر و کاراتر از دستگاههای موجود در بازار بپردازد که به حمدالله و توفیق الهی موفق به این امر شد.دستگاههای واکس متنوعی در سایت صنعت شرق قرار داده شده تا شما کاربران به راحتی و بسته به سلیقه خود دستگاه واکس کفش مناسب را انتخاب نمایید.اما ما وظیفه  خود دانسته ایم تا تفاوت های بارز دستگاههای واکس زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را دراختیار شما قرار دهیم تا هیچ گونه  مشکلی در انتخاب دستگاه واکس نداشته باشید.

تفاوت های دستگاه واکس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک:

  1. در مدل نیمه اتوماتیک کاربر برای استفاده از واکس داخل دستگاه می بایستی شیر پدالی تعبیه شده در کنار فرچه ها را به واسطه پا به سمت بالا فشار دهد تا چند قطره واکس بر روی کفش جاری شود ولی در مدل تمام اتوماتیک ارسال واکس توسط مدار الکترونیکی و پمپ های برقی صورت می پذیرد.
  2. در مدل نیمه اتوماتیک واکس بر روی کفش جاری می شود،که علاوه بر اینکه مقداری واکس از کناره های کفش لیز خورده و به زمین می ریزد و هدر میرود باعث کثیفی اطراف دستگاه نیز میشود ولی در مورد تمام اتوماتیک ها واکس بر روی فرچه ها ارسال شده و پس از آغشته شدن فرچه ها به واکس بر روی کفش مالیده میشود که این کار از دور ریز شدن واکس و کثیفی اطراف دستگاه جلوگیری می کند.
  3. در مدل نیمه اتوماتیک میزان واکس و تعداد دفعات استفاده از واکس را کاربر مشخص می کند و هر چند بار لازم بداند شیر پدالی را فشار می دهد،ولی در مدل تمام اتوماتیک میزان واکس توسط ولوم های جداگانه برای پمپ های واکس مشکی و قهوه ای و تعداد دفعات باز شدن پمپ ها نیز توسط سلکتور 4 حالته (1 تا 4 بار) تعیین می شود که این سلکتور و ولوم ها درون محفظه قفل دار دستگاه بوده و کاربر دسترسی به آنها را ندارد و روی هر مقداری که قرار بگیرد دستگاه موظف است همان مقدار و تعداد دفعات را ارسال نماید.
  4. در مدل تمام اتوماتیک نحوه و ترتیب استفاده از فرچه ها ( گردگیر-فرچه واکس مشکی- فرچه واکس قهوه ای- فرچه پرداخت) توسط چراغهای چشمک زن صورت می پذیرد ولی در مدل های نیمه اتوماتیک این امکان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *