قالی و مبل شویی، یکی از مشاغلی هستند که بدون نیاز به تجربه ی زیاد  و حتی بدون سابقه ی طولانی مدت با یک سرمایه اندک می توانید مستقل و یا همراه با شرکای خود آن را شروع کرده و در آینده ای نه چندان دور گسترش  بدهید. این شغل از آن دست مشاغلی می باشد که درآمد آن فصلی نبوده و با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهرها و نزدیک شدن زندگی خانواده ها به زندگی ماشینی بیشتر اعضای خانواده یا شاغل هستند یا به نحوی مشغله های خاص خود را دارند چه بسا شستشو و نگهداری وسایل عظیم الجثه ای همچون مبلمان و فرش ها و قالی ها کار آسانی برای افراد خانواده نیست و قطع به یقین نیاز به وسایل شستشوی مخصوص دارند.

خدمات شستشوی مبلشما به عنوان یک کارآفرین میتواند تنها با تهیه ی یک دستگاه مبل شوی دریلی و یک جاروبرقی مکنده آب و خاک ابتدا حتی به صورت شخصی و سیار کار خود را شروع کنید و طی مدت کوتاهی شرکت قالی و مبل شویی نیز احداث کنید.

با استفاده از دستگاه مبل شو عملیات شستشو را انجام داده و با استفاده از  جاروبرقی مکنده مایعات آب پس از شستشو را جمع می کنید و همین امر باعث می شود که هرچه سریعتر مبل یا قالی و فرش خشک شود و مشتری شما به نسبت سریعتر بتواند استفاده مجدد از لوازم خود را داشته باشد.

در نتیجه در اینجا می توانید استفاده ی به روزتری از جاروبرقی را نسبت به زمان های گذشته مشاهده کنید.

همچنین در ادامه می پردازیم به شرکت های خدماتی نظافتی که هرروزه کارمندان زیادی را جذب می کنند و برای گسترش کار خود، جذب کارمندان بیشتری و از همه مهمتر تسریع در انجام امور نظافتی توسط کارمندان خود نیاز به تکمیل ملزومات نظافتی خود نیز دارند.

خدمات شستشو مبلاگر شما مدیر یا مسوول تدارکات شرکت های نظافتی هستید، پیشنهاد ما برای گسترش کسب و کار و شرکت شما اینست که هر چه زودتر وسایل تنظیف سنتی و قدیمی را کنار بگذارید و از وسایل تنظیف مدرن تری همچون اسکرابر، پولیشر و جاروبرقی های صنعتی بهره بگیرید. برای انتخاب مدلهای مختلف این کالاها می توانید به سایت صنعت شرق مراجعه نمایید.

اسکرابرها در واقع هم عملیات شستشو را انجام می دهند و هم آب کثیف بعد از شستشو را جمع آوری می کنند به همین دلیل مناسب فضاهایی با متراژ بالا هستند و قیمت آنها نیز به مراتب گران تر هست. اما شما برای شروع بهتر است حتما از پولیشر و جاروبرقی های صنعتی بهره ببرید چراکه پولیشرها از نظر سایز نیز کوچکتر بوده و حمل آنها نیز به مراتب ساده تر خواهد بود اما تفاوت آنها با اسکرابر در این است که پولیشرها آب بعد از شستشو را جمع نمی کنند و به همین خاطر شما نیاز به یک جارو برقی مکنده آب و خاک نیز دارید تا به راحتی و به سهولت پس از شستشو آب کثیف را مکش کند و محیطی عاری از هرگونه آلودگی را در اختیار استفاده کنندگان بگذارید.

چه بسا مزیت دو منظوره بودن این نوع جاروبرقی ها باعث می شود تا استفاده کنندگان عملیات خاک روبی مکان های خشک را نیز به سادگی و در کمترین زمان انجام بدهند. به این صورت نه تنها در زمان صرفه جویی چشمگیری می شود بلکه در روز تعداد منازل و مکان هایی که پاکیزه می شوند نیز بیشتر شده و درآمد شرکت شما بالاتر خواهد رفت.

همچنین، لازم به ذکر می باشد که مبلغی که شما بابت تجهیز لوازم تنظیف شرکت خود می پردازید نه تنها بسیار مناسب و درواقع ارزان قیمت بوده بلکه در مقابل سود مالی که شما طی زمان از آنها خواهید برد ناچیز تلقی می شود.

بنگاه های ساخت و ساز نیز از دیگر مشاغلی هستند که می توانند با استفاده از جاروهای مرکزی در ساخت ساختمان های خود استفاده کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری را برای خرید ترغیب خواهند کرد. چرا که با اتصال تنها یک لوله ی خرطومی به پریز مخصوص روی دیوار استفاده کنندگان می توانند عملیات نظافت را انجام دهند و دیگر دردسر حمل و نقل جاروبرقی های بزرگ سنتی را مخصوصا در منازلی با متراژ بالا نخواهند داشت.

در نتیجه، جاروبرقی های صنعتی، نیمه صنعتی، خانگی و مرکزی امروزه روز بسیار پر مصرف و کاربردی می باشند و نقش آنها تنها در مشاغلی همچون قالی شویی و شرکت های نظافتی دیده نمی شود.

شما در مکان های بسیار متفاوتی می توانید از آنها استفاده کنید از جمله: کارخانجات دارویی، غذایی، شیرینی و بیسکوییت سازی، شهر بازی و کیندرگاردن ها، مهد کودک، مدارس، بیمارستان ها، مطب دندانپزشکی و… .

همچنین حتی برای منازل نیز شما می توانید از جاروبرقی های خانگی و نیمه صنعتی استفاده کنید. به طور مثال اگر شما فردی هستید که به تازگی مادر یا پدر شده اید یا فرزندتان سال های اولیه ی زندگی خود را می گذراند قطعا منزلی شلوغ دارید که چه بسا ریختن مایعات نیز در منزلتان امری طبیعی محسوب می شود.

بنابراین می توانید جاروبرقی های مخصوص تر و خشک تهیه کنید تا در کمترین زمان بتوانید منزل و محیط زندگی خود را به آرامش و نظم اولیه باز گردانید.

امروزه موارد مصرف جاروبرقی های مدرن و صنعتی بسیار متعدد می باشند و در این مقاله نمی توان همگی را گنجاند. اما، با نگاهی چه بسا کوتاه می توانید در هر گوشه از زندگی و کار خود نیاز به آن را حس کنید.

آیا تا به حال به راه اندازی یک کسب و کار جدید فکر کرده اید؟ تا به حال به این فکر افتاده اید که چگونه استارت یک کار پردرآمد و کم هزینه را بزنید؟ یا اینکه شغل فعلی خود را در ابعاد گسترده تری گسترش بدید و با این وسیله کارآفرینی ایجاد کنید؟

امروزه، با توجه به افزایش روزافزون هزینه ها همگی باید در تلاش باشیم تا به نحوی درآمد خود را افزایش بدیم و از هزینه ها بکاهیم.

در این بین اگر تجربه یا سابقه ی کافی را نداشته باشیم قطعا با مشکلاتی مواجه می شویم و پیدا کردن شغل مناسب کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

اما اگر به خودی خود و به صورت مستقل بتوانیم شغل مناسبی را برگزینیم قطعا کارامدتر و سودمندتر خواهد بود.

که در ابتدای مقاله به سه نمونه از این مشاغل اشاره کردیم و امیداواریم توانسته باشیم در راستای پیدا کردن شغلی مناسب به شما کمک کرده باشیم.

 

آیا تا به حال شده خود شما و یا از نزدیکانتان حس کنید که در زندگی روزمره خود دچار اختلالات وسواس شده اید؟

و یا اینکه حتی برای این اختلال هزینه های گزافی را خرج درمان کرده اید؟

امروزه با توجه به افزایش استرس های حاکم بر زندگی فردی اختلالات وسواس نیز رو به پیشرفت هستند.

و به منظور رفع این مشکلات نیز قبل از  مراجعه به پزشک و یا هر درمان دیگر باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم آرامش فکری خود را با کمترین هزینه ی زمانی و مالی به خود باز گردانیم.

بنابراین، بازهم به این موضوع بر میگردیم که چگونه و چه وسایلی هستند که می توانیم با استفاده از آنها در زمان نظافت منزل یا محل کار خود صرفه جویی کنیم در عین اینکه حداکثر پاکیزگی رضایت بخش را فراهم آوریم.

فرض کنید شما هر روز یا هر هفته پرده، وسایل مبلمان، فرش و دیگر لوازم منزل یا محل خود می شویید و کار نظافت منزل و محل کار برای شما بسیار سخت و دشوار می باشد.

در این شرایط پیشنهاد ما برای شما تهیه ی جاروبرقی هایی می باشد که علاوه بر مکش آب و خاک مناسب برای شستشوی فرش، پرده و موکت نیز هستند….

و بطور کلی با استفاده از جاروبرقی شما می توانید در بازه زمانی گسترده تری با انجام عملیات خاکروبی محیط را به دلخواه خود پاکیزه کنید و دیگر نیازی به شستشوی دایم وسایل خود نخواهید داشت.

در نهایت نیز علاوه بر پاکیزگی، آرامش فکری نیز برای شما به ارمغان خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *