قبل از اینکه به توضیح در مورد انتخاب دستگاه واکس کفش ایرانی و یا خارجی بپردازیم شایان ذکر است که توصیه شرکت صنعت شرق را در این زمینه بیان نمایم.

توصیه ما به شما مشتریان محترم خرید دستگاه واکس کفش ایرانی می باشد چون اکثریت دستگاه واکس زن که به عنوان خارجی در بازار موجود می باشد با قطعات و موتورهای چینی بوده و به اسم ایتالیایی و اروپایی و امریکایی و ترکیه ای و …. فروخته می شوند. این امر برای مشتریانی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند پوشیده باقی می ماند تا زمانی که خریداری دستگاه انجام شده و بعد از مدت زمانی استفاده از دستگاه نیاز به خدمات پیدا می کنند که نه قطعاتی از دستگاه در بازار موجود می باشد و نه گارانتی و خدمات شایسته ای برای مشتریان محترم می باشد. در صورتی که هنگام خرید دستگاه واکس برقی مبالغ زیادی بابت قیمت دستگاه واکس کفش پرداخت نموده اند.

حمایت از کالای ایرانی

حمایت از کالای ایرانی

از این رو شرکت صنعت شرق با 20 سال تجربه در زمینه تولید و ارائه انواع تجهیزات نظافتی و با آشنایی با تمامی شرکتهای فعال در این زمینه دستگاه واکس کفش تولید ایران را جمع آوری نموده و جهت ارائه نمایندگی و مشاوره آمادگی خود را در زمینه انتخاب دستگاه واکس کفش اعلام می نماید.

برای دریافت مشاوره رایگان با توضیحات کامل و کارا درانتخاب دستگاه واکس کفش صنعت شرق در خدمت شماست.

دلایل ذیل برای نخریدن دستگاه واکس زن کفش:

1- اغلب دستگاه واکس کفش خارجی دارای خدمات پس از فروش مناسب نمی باشند از این رو برای تامین قطعات مصرفی همانند فرچه ها و مخازن و شیر دستگاه و .. دچار مشکل می شوید.

2- برخی از قطعات دستگاه واکس زن ایرانی نیز از قطعات خارجی بوده بنابراین کیفیت ساخت آنها هم تراز مدلهای خارجی می باشد.

3- برخی از گردگیرهای دستگاه واکس برقی خارجی از کیفیت پایین تری نسبت به ایرانی دارند و باعث خرابی چرم کفشها می باشند.

4-  خرید کالاهای ایرانی برای حمایت تولید ایرانی از وظایف اکثر  افراد در جامعه می باشد.

5- دستگاه واکس زن موجود در بازار که به اسم خارجی فروخته  و عرضه می شوند با قطعات بی کیفیت چینی میباشند.

6- خدمات پس از فروش  دستگاه واکس ایرانی نسبت به مشابه خارجی ارزانتر و مناسبتر می باشد.

7- اغلب قطعات دستگاه واکس ایرانی توصیه شده صنعت شرق وارداتی و ساخت کشورهای ایتالیایی و آلمانی می باشد و از این رو تفاوت آنچنانی نسبت به دستگاه واکس زن خارجی ندارد.

اکثر شما عزیزان درانتخاب واکس زن کفش دچار تردید هستید که آیا دستگاه واکس کفش ایرانی بهتر است یا نوع خارجی . تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم با قرار دادن مطالب مفید از نوع پیدایش و کارکرد دستگاه واکس کفش راهنمای مفیدی در انتخاب مناسبترین دستگاه واکس برقی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *