ابتدا انوع جاروبرقی ها را به شما معروفی می نماییم:

جاروبرقی معمولی : جاروبرقی معمولی به چند نوع تقسیم می شود جاربرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی این دو مدل از لحاظ تعداد موتور تفاوت دارد یک موتور و دو موتور جاروبرقی نیمه صنعتی به شمار می آ یند و جاروبرقی سه و چهار متور جاروبرقی صنعتی هستند این مدلها می تواند بر دو نوع باشد که نوع اول خخاک و نوع دوم آب وخاک بوده که در همه مدل مشترک هستند در این مدلها باید با دکمه های که در روی دستگاهه تعبیه شده اند موتور های دستگاه را خاموش و روشن کرد که استراحت کنند.

جاروبرقی اتوماتیک : در مدلها جاروبرقی از نوع صنعتی می توان مدلهای اتوماتیک را معرفی نمود این مدلها دارای کیت اتوماتیک می باشد که دیگر بدونه دخالت دست و خاموش کردن موتوورها می توان آنهارا خاموش و روشن نمود و استراحت داد این کار باعث می شود که اگر ما فراموش کنیم و نتوانیم که به موقعه متورها را استراحت بدهیم دیگر موتور دستگاه داغ نمیکند و ممکن است که گریپاژکند.

دائم کار: این نوع جاروبرقی می تواند برای مدت زیادی کار کند و موتور دستگاه روشن باشد اینن دستگاه می تواند برای مدت زیادی کار کند و موتور آن داغ نکند.

مرکزی: این دستگاه برای مکانهای ات که تعداد اتاق های زیادی دارند و و بردن جاروبرقی صنعتی و حمل آن مشکل است و برای مجتمع های بزرگ هم می تواند استفاده کرد ینن دستگاه با لوله کشی داخل دیوار و و اتصال آن به دستگاه می تواند کار کند و دیگر نیاز نیست که مصرف کنننده کاری انجام دهد فقط لوله خرطومی را به لوله درون دیوار متصل می نماید.

حال مکانهای مورد استفاده

هتل :هتلها می تواند از دو نوع دستگاه استفاده کنند یکی دستگاههای مرکزی است که مسئول نظافت فقط با بردن لوله به هر اتاق و اتصال ان به دیوار کار نظافت را انجام می دهد.دوم استفاده از جاروبرقی صنعتی با چهارموتور قوی آب و خاک اتوماتیک است  فقط اگه مشکل حمل نداشته باشند و برای طبقات وآسانسور موجود باشد

مسجد : این محیط باید با جاروبرقی آب و خاک حتما کار شود چون ممکن است مایعات هم ریخته شود و برای این محیط چون بسیار بزرگ است و تعداد زیادهم فرش دارد باید از جاروبرقی 4 موتور استفاده کرد ولی چون در هر روز یک یا دو ساعت کار میکند نیازی به استفاده از جاروبرقی اتوماتیک نیست

منزل :برای منازل اگر بسیار بزرگ است از جاروبرقی صنعتی سه موتور یا چهار موتور استفاده شود ولی اگر کوچک باشد می توانید از جاروبرقی دو موتو یا تک موتور هم استفاده کرد ولی اگر مجتمع باشد می توانید از جاروبرقی مرکزی استفاده کرده و با لوله کشی که انجام می شود دیگر نیازی نیست که جاروبرقی یا وزن زیاد را جابجا کنید.

رستوران: برای رستورانها چون مکان هم آب و مواد غذایی ریخته می شود باید از جاروی آبو خاک استفاده کرد که می تواند سه موتور پا چهار موتور باشد برای انتخاب اتوماتیک هم به صورت سلیقه ای می توانید استفاده کنید.

کارخانه های :برای کارخانه ها باید حتما از دومدل که یکی چهار موتور اتوماتیک است یا دائم کار استفاده کنید کنید ولی اگر کارخانه ها دارای ذرات ریز باشند حتما باید از فیلتر های که برای جمع اوری ذرات ریز است استفاده کنید.

آزمایشگاه : برای ازمایشگاه حتما باید مدلهای اتوماتیک و با فیلترینگ کوپلینک استفاده شود تا ذرات ریز هم جایگذین شود.

این مقاله برای انتخاب جاروبرقی صنعتی به شما کمک بسیاری می کند تا شما بتوانید این مقاله را مطاله نمایید و انتخابی بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *