قبل از بررسی ویژگی های جاروبرقی صنعتی نظیر ظرفیت مخزن یا نوع فیلتر، ابتدا می بایست بدانیم مکنده دقیقا چه کاری قرار است انجام دهد. اینکه دستگاه برای جاروبرقی سطلی  نمودن مواد پودری مورد نیاز است یا گرد و خاک یا حتی مایعات، یا اینکه آیا ماده خطرناکی در محیط وجود دارد یا خیر. در واقع با جواب دادن به این سوالات، می توانید دامنه انتخاب خود را جهت خرید یک جارو برقی محدود تر کرده و در زمان صرفه جویی کنید.

انواع جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی شامل جاروبرقی صنعتی آب و خاک , وکیوم کلینر صنعتي , مکنده صنعتی, جارو برقی اتوماتیک آب و خاک صنعتي , جاروي دو و سه موتوره صنعتي قوی مي باشد.

در دنیای امروز، تاثیر کیفیت محیط زیست داخلی (IEQ) و نظافت بر افراد حاضر در محیط‌های مسکونی، تجاری و صنعتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

تأمین حداکثری رضایت خاطر مشتریان و مراجعه کنندگان مراکز تجاری بدون توجه به مولفه‌های موثر بر بهداشت محیطی امکان پذیر نمی‌باشد.

و هنگام بحث در مورد فضاهای صنعتی، با در نظر گرفتن انواع آلودگی‌ها، ذرات و گرد و غبار خطرناک تولید شده در محیط، مسأله از نظافت و پاکیزگی عمومی فراتر رفته و مستقیما به سلامت و ایمنی کارکنان مربوط می‌شود.

استفاده از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی راه حلی بهینه برای حفظ و نگهداری پاکیزگی محیط و حذف گرد و غبار، بخار ها و مایعات خطرناک از آن می‌باشد.

جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی یا مکنده دستگاهی است که با ایجاد خلا داخل مخزن موجب مکش مواد به دورن آن می گردد. استفاده روز افزون و متعدد از جاروبرقی ها در محیط های گوناگون موجب طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات متنوع گردیده است تا مشتریان بتوانند دستگاهی متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند.

عواملی که باید در انتخاب جاروبرقی صنعتی مد نظر قرار گیرد به شرح ذیل می باشد:

  • مطابقت با استاندارهای نظارتی
  • استفاده مداوم یا متناوب از جاروبرقی صنعتی
  • ظرفیت مخزن جاروبرقی صنعتی
  • نوع فیلتر دستگاه
  • کاربردهای خاص
  • لوازم جانبی
  • نوع ضمانت و خدمات پس از فروش

که در مقالات بعدی به شرح و توضیح هریک از این موارد پرداخته می شود.

انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب نیاز به دقت و اطلاعات زیادی داشته که کمتر کسی در این مورد راهنمای خوبی می تواند محسوب گردد. جاروبرقی های صنعتی دارای تنوع مدلهای مختلف از جمله صنعتی؛نیمه صنعتی، آب وخاک، خاک، اتوماتیک، مرکزی و …. بوده که هر دسته از این عنوانها شامل مدلها و قدرت موتورهای متفاوت و گوناگون می باشد.

گروه صنعتی صنعت شرق سعی دارد مشتریان محترم را در جهت انتخاب جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی مناسب مکان و فضا و همچنان مناسب نوع فعالیتتان، راهنمایی نماید.چنانچه راهنمایی های موجود کافی و مناسب نبوده است پرسنل صنعت شرق آماده پاسخگویی و مشاوره تلفنی شما عزیزان می باشد.

تلفنهای  تماس جهت مشاوره:  66122457-021     66426310-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *