در این مقاله دستگاه مایع ریز و صابون ریز و فوم ریز و دستگاه زد عفونی کننده موجود می باشد که ما برای هر کدام توضیح می دهیم.

مایع ریز دستی

این نوع مایه ریز با فشار دست کار می کند و می توانید آن را با یک انگشت فشار دهید چند نکته خوب در این نوع دستگاه موجود است ابتدا باید گفت مصرف برق یا باطری ندارد دوم برای شکل ظاهری دکوراسیون محیط هم جذابیت بیشتری دارد.

مایع ریز اتوماتیک

این مایع ریز بدون دخالت دست می تواند به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و دیگر دست آلوده با آن تماس پیدا نمی کند و بیماری انتقال پیدا نکرده این دستگاه بسیار کار را آسان می کند.

فوم ریز

این دستگاه برای استفاده در مکانهای است که می خواهند مقدار مایع کمتری استفاده شود از دستگاه فوم ریز که مایع را بهه صورت فوم در می اورد استفاده می شود .

دستگاه فوم ریز پزشکی

این دستگاه برای پزشکان استفاده شده که این محصول با قسمت ارنج می تواند از ان استفاده نمود که برای پزشک که اتاق عمل مورد استفاده بود.

دستگاه زد عفونی کننده

این دستگاه برای جاهای استفاده شده که نیاز به استفاده از مواد زد عفونی کننده است این دستگاه برای بیمارستان و مرغ داری وپروزش حیوانات و آزمایشگان مورد استفاده شود البته در این بخش ما صابون ریز و فوم ریز هم داریم .مایع های که داخل دستگا مایع ریز ریخته می شود نباید با چیز دیگری مخلوط شود این دستگاه ها بصورتی ساخته شده اند تا مایع با یک غلظت خاصی را در خود نگه می دارند پر از مواد رقیق کننده استفاده نکنید تا دستگاه شما دچار مشکل  نشود.

نکته ی مهم:

قیمت ها بر اساس نرخ دلار افزایش دارد لطفا قبل از ثبت سفارش از قیمت ها اطلاع کسب نمایید.

این مقاله برای انتخاب دستگاه مایع ریز به شما کمک بسیاری می کند تا  بتوانید این مقاله را مطاله نمایید و انتخابی بهتر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *